Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 5, 2013
Image Size
166 KB
Resolution
750×650
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
573
Favourites
24 (who?)
Comments
100
Downloads
7
×
Happy birthday, ~Gouomp !!
Tip: click on pigeon's tummy to feed him.
Add a Comment:
 
:iconprincesspaulinka:
PrincessPaulinka Featured By Owner Dec 16, 2014  Student General Artist
EJ JA TEZ CHCE UMIEC ROBIC TAKIE SUPER RZECZY
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 18, 2014
Mogę ci dać kody a w ogóle to są tutoriale więc luz.
Reply
:iconprincesspaulinka:
PrincessPaulinka Featured By Owner Dec 18, 2014  Student General Artist
DAWAJ WSZYSTKO 
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 19, 2014
www.deviantart.com/art/Flash-I… tu masz tutorial na buttony, od tego trza zaczonć.
Reply
:iconprincesspaulinka:
PrincessPaulinka Featured By Owner Dec 20, 2014  Student General Artist
nicztegonierozumiemchlip
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 20, 2014
Jakto nie umiesz po angielskich? :C
Reply
:iconprincesspaulinka:
PrincessPaulinka Featured By Owner Dec 20, 2014  Student General Artist
moze nwm ale ja nie rozumiem co sie tam dzieje i tak
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 21, 2014
A program ma?
Reply
(1 Reply)
:iconumbraza:
Umbraza Featured By Owner Apr 25, 2014
Najlepszy gołąb ever xD
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Apr 27, 2014
No nie przesadzajmy, jest jeszcze wiele innych wspaniałych xD
Reply
:iconcezary150199:
cezary150199 Featured By Owner Apr 24, 2014  Student Digital Artist
Zajebiste xD
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Apr 27, 2014
Dzięki : D
Reply
:iconcezary150199:
cezary150199 Featured By Owner Apr 27, 2014  Student Digital Artist
Np :D
Reply
:iconsmoke-xd:
smoke-xD Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
BEST PREZENT URODZINOWY EVER
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 26, 2013
Chciałabym xD
Reply
:iconwojteken:
WoJteKeN Featured By Owner Dec 22, 2013
Mózg rozjebany. *zbiera atomy z podłogi*

Jesu, trzeba po procenty lecieć! *wzióóó*
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 24, 2013
Procenty? :eyes:
Reply
:iconvivex-one:
Vivex-one Featured By Owner Dec 20, 2013
party hard xD
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 24, 2013
eyecancer eyecancer eyecancer eyecancer
eyecancer eyecancer eyecancer eyecancer
eyecancer eyecancer eyecancer eyecancer 
Reply
:iconvivex-one:
Vivex-one Featured By Owner Dec 24, 2013
Wtf xD
Reply
:iconblackxmath:
blackxmath Featured By Owner Dec 18, 2013  Hobbyist
Haha x) My poor ears! I was wearing my headphones!
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 19, 2013
Aww, sorry :C Maybe I should put sound warning or something.
Reply
:iconblackxmath:
blackxmath Featured By Owner Dec 19, 2013  Hobbyist
that's nothing ^^ btw, what is the music you used? :)
Reply
:iconblackxmath:
blackxmath Featured By Owner Dec 31, 2013  Hobbyist
Thanks! ^^ ah, i loved Fergie's clip :D
Reply
:icongouomp:
Gouomp Featured By Owner Dec 15, 2013
OMYGY DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ AW DZIĘKUJĘ OMYGY DZIĘKI
dzięki, że chciało Ci się marnować czas i stworzyć coś tak świetnego dla mnie aw jestem pod wrażeniem *______*
podoba mi się to, że na początku wszystko jest czarno białe, żeby ostatecznie po uruchomieniu wybuchnąć tęczą barw xD
świetnie dobrałaś muzykę, sprawia wrażenie całości niezależnie kiedy naciśniesz na brzuszek i przejdziesz z jednej w drugą c:
Zadbałaś nawet, żeby mrugał aw 
Dziękuję Ci strasznie Lwbo droga, cieszę się, że pamiętałaś, raduję się, że komuś chciało się zrobić dla mnie coś tak czadowego i wgle dzięki wielkie Llama Emoji-23 (Shyness) [V1] 
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 17, 2013
Gouompku to nie marnowanie, ty zasługujesz na o wiele lepsze, tylko ja nie mam odpowiedniego skilla, żeby ci dać to na co zasługujesz! :heart:
Na początku to nawet chciałam w tle zrobić ulicę, żeby było naturalnie, ale jak zaczęłam robić to się okazało, że jest brzydko xD
Jakbym miała o tobie nie pamiętać, no co ty, Ptaku? : D Szalenie mi radośnie, że ci się podoba mimo tych wszystkich niedociągnięć x3
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 16, 2013
Prawie się popłakałam ze śmiechu xD
Reply
:iconarja-moon:
Arja-Moon Featured By Owner Dec 9, 2013  Hobbyist Artist
kocham twoje animacje XDDDDD
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 12, 2013
Dziękuję xDDD
Reply
:iconrattlesnake12:
rattlesnake12 Featured By Owner Dec 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Padłam :D
Zarąbista muzyka a pomysł po prostu rozwala wszystkie systemy! Kłaniam się nisko przed majestatem tego gołębia !
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 12, 2013
No następna?! Co jest z wami? xD
Dzięki : D
W tym clipie to gołąb kłania się przed tobą! xD Swag.
Reply
:iconrattlesnake12:
rattlesnake12 Featured By Owner Jan 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
Awwww, tyle wygrałam :D
Reply
:iconblabalaize:
Blabalaize Featured By Owner Dec 8, 2013
waaaat
(ejże cóż to za muzyka)
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 12, 2013
Ptaszek sobie je.
Która?
Reply
:iconblabalaize:
Blabalaize Featured By Owner Dec 14, 2013
aha, dzienki za info XD
Ta druga
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 15, 2013
www.youtube.com/watch?v=0ZgjmE… chyba muszę zacząć to dodawać do opisu, bo potem ludzie pytają xD
Reply
:iconvampiralady:
VampiraLady Featured By Owner Dec 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
BAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHA
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 12, 2013
:D
Reply
:iconpoppykitten:
PoppyKitten Featured By Owner Dec 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
Że cooooooo XDDDDDDDDD To mnie rozwalilo XD Stajesz sie coraz lepsza w tworzeniu wspanialych flashowych dzieł a twe pomysły mnie zachwycają ;_; Ten gołąb jest po prostu piękny i ta muzyka ohh ;_; XD dzielo stulecia
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 12, 2013
No gouomp je ziarno, widać przecież xD
Lel, ja też się zdziwiłam jak to wymyśliłam "wow, skąd ten pomysł?" xDDD
Fenk ju, bejb. c:
Dzieło stulecia będzie jak się w końcu nauczę animować, bo to tutaj to porażka pod tym względem, ale cóż zrobić, nie umiem łączyć movie clipa z buttonem jeszcze :C
Reply
:iconcrashpl:
CrashPL Featured By Owner Dec 15, 2013
Movie clipa z buttonem? Zrób nowy button, a w środku na danych akcjach (up, over itd.) po prostu wrzuć kontener z MC, bo te możesz zagnieżdżać jak chcesz. :B
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 17, 2013
Wow, nareszcie profesjonalna porada, nawet nie wiesz jak mnie uszczęśliwiłeś *u* Dzięki ci wielkie.
Kto by pomyślał, że to takie proste? xD
Reply
:iconcrashpl:
CrashPL Featured By Owner Dec 17, 2013
Sporo rzeczy jest prostych we Fleszach, które początkowo wydają się skomplikowane. :giggle: A że ja już od paru milionów lat używam tegoż jako mojego głównego framework'a, takież jakbyś miała jakieś pytania to wal śmiało. 8D
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 22, 2013
No dokładnie, ja tyle czasy odkrywałam, że się dźwięk przerwie jak się wstawi stop'a  ale w nowej klatce xD
Nie omieszkam, dzięki ci wielkie! C8
Reply
:iconpoppykitten:
PoppyKitten Featured By Owner Dec 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
A m przyszły wczoraj na egzaminie z matmy przyszły 2 fajne pomysły do głowy, jeden na postać a drugi na rysunek i narysowałam to sobie w brudnopisie ale przypadkiem całkiem ładnie wyszło a teraz przepadło na zawsze X'DDD Było takie piękne teraz to straciłam!!! ;_; Ale jeszcze zanim to oddałam to zamazałam żeby nikt tego nie widział XD Iwgle było jakieś zadanie z dziećmi i bałwanem ;_; I wyszło mi że bałwan miał objętość 6000m sześciennych i dzieci do niego zużyły 2 razy więcej śniegu niż w ogóle go było na działce ;_; XDDD
No wiesz co mi się wydaje całkiem dobrze zrobione ;_; Tylko mógłby bardziej płynnie miotać sobą XD
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 17, 2013
Nosz kurcze, jakie kradzieje, uradnęli i zabrali >:C Po czo zamazywałaś, przecież to próbne, może by wam oddali, żebyście zobaczyli błędy ;__;
Dzieci ukradły śnieg od sąsiadów :trollface:
No właśnie ta niepłynność mnie denerwuje najbardziej :U
Reply
:iconpoppykitten:
PoppyKitten Featured By Owner Dec 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
Nuo właśnie dali mi to na właśność i wzięli jusz po godzinie co to miało być ja nie wiem :C I jednak wcale ich nie oddali, znaczy oddali nauczyciele ale oni nam nie tylko znamy wyniki które są do dupeczki ale podobno próbne egzaminki są trudniejsze żeby na tych prawdziwych było nam łatwiej :C Miałam 37/40pkt z angielskiego XD I zrobiłam 2 mega idiotyczne błędy a trzeciego to nawet nie pamiętam :C
Ukradły sonsiadom 3 tysionce metruf śniegu kradzieje jedne ;_; A to mi wyszło źle bo zapomniałam przesunąć przecinek ale idiotka ze mnie XD I przez to wszystko źle
Reply
:iconqueenga:
Queenga Featured By Owner Dec 24, 2013
KTO ODDAJE I ZABIERA TEN SIĘ W PIEKLE PONIEWIERA! >:C
Ale dlaczego nie oddali wam? :U Teraz nie wiecie, które zadanie było źle, jaki rzal.
Omg, jaki kujon z ciebie, weź, wyjdź xDD
3 tysiące xDDD Hahahahaha xD :heart:
Reply
Add a Comment: